Mobiili työajanseuranta on aina käytettävissä

Mobiili työajanseuranta antaa yritysten hallinnoida tehokkaasti arkisia toimintojaan, kuten varastoa, tehtäviä, laskutuksia sekä asiakas- ja työnhallintaa. Allteq-toiminnanohjausjärjestelmä sopii erityisesti liikkuvaa työtä tekeville yrityksille, esimerkiksi kiinteistöhuolto- ja kunnossapitoaloilla. Mobiiliasovelluksen avulla mm. mobiili työajanseuranta on tehty helpoksi, nopeaksi ja vaivattomaksi. Allteq-toiminnanohjausjärjestelmällä yrityksesi päivittäiset toiminnot voidaan hoitaa vain yhden ainoan järjestelmän turvin.

Nykyaikainen työnajanseuranta toimii eri päätelaitteilla

Allteq-toiminnanohjausjärjestelmä pitää sisällään erilaisia moduuleita, kuten mm. laite- ja asiakasrekisteri, laskutus, mobiili työajanseuranta, varastonhallinta ja taloushallinto. Eri moduuleita yritys voi ottaa käyttöönsä tarpeiden mukaan. Allteq-toiminnanohjausjärjestelmä on myös integroitavissa yleisiin ja suosittuihin yrityksessä jo olemassa oleviin ohjelmiin. Näin osa nykyisin käytetyistä ohjelmista voidaan korvata Allteq-toiminnanohjausjärjestelmällä ja ohjelmien määrä vähenee.

Mobiili työajanseuranta toimii nimensä mukaisesti kännykällä tai tabletilla, joissa on toimiva internet-yhteys. Oltiin sitten kentällä tai toimistossa, tietojen päivittäminen onnistuu käden käänteessä mobiiliapplikaatiolla. Mobiili työajanseurannan avulla kuittaukset esimerkiksi tehdystä työstä voidaan hoitaa paperien sijaan sähköisesti, mikä säästää konkreettisesti yritysten kallisarvoista aikaa ja kustannuksia.

Työajanseuranta onnistuu myös tietokoneelta, mutta mobiiliapplikaation avulla työnajanseurantaa voi tehdä helposti missä tahansa. Esimerkiksi työtunnit voi kirjata järjestelmään heti eikä työntekijän tarvitse tehdä kirjausta vasta toimistolla, jossa se helposti unohtuu. Mobiili työajanseuranta pysyy jatkuvasti ajan tasalla, kun päivityksiä ei tehdä viiveellä. Se on nykyaikainen ja helppo tapa seurata ja suunnitella työaikaa.

Järjestelmä tukee paikannusta

Allteq-toiminnanohjausjärjestelmä hyödyntää ainutlaatuisella tavalla paikannusta ja sen avulla voidaan navigoida suoraan kohteeseen. Allteqin hyödyntämä paikkatieto tekee sovelluksesta edelläkävijän Suomessa. Kartalta näkee mm. reaaliaikaisesti tehtävät, jotka voidaan mm. jakaa optimaalisesti työntekijöiden kesken niin, että ajominuutteja ja kustannuksia säästetään. Mobiili työajanseuranta helpottaa työpäivän suunnittelua, jolloin aikaa säästyy muuhun.

Tiedot varmassa tallessa ja aina käytettävissä

Yrityksen kirjaamat tiedot pysyvät Allteqin omilla palvelimilla ja tallentuvat suoraan pilvipalveluun. Näin tieto pysyy siellä, missä pitääkin, eikä ole hukassa toimiston paperipinojen alla. Allteqin mobiili työajanseuranta on paitsi tehokasta mutta myös turvallista. Kaikki tieto säilyy vuodesta toiseen ja tietoihin voi halutessaan helposti palata.

Valitse nykyaikainen mobiili työajanseuranta

Me Allteqilla takaamme, että mobiili työajanseuranta on nykypäivää ja sen avulla yritys ottaa harppauksen eteenpäin työnajanseurannassa. Mobiili työnajanseuranta applikaatiota on helppo ottaa käyttöön ja sen voi ladata mm. Google Playsta, App Storesta. Ei enää paperilappua pitkin poikin vaan sähköistä ja hallittua työnajanseurantaa omassa puhelimessa missä tahansa.

Käytännössä Allteq-toiminnanohjausjärjestelmä tarjoaa yrityksen työntekijöille kätevän tavan mm. kirjata työtunteja kentältä käsin, hallita ja suunnitella työaikaa, navigoida asiakastapaamiseen, kirjata ajokilometrejä ja reittejä ylös, käyttää myyjän CRM-välineenä sekä paljon muuta. Allteq on salolainen ohjelmistoalan yritys, jolla on pitkä kokemus alalta. Meillä on lukuisia tyytyväisiä asiakkaita ympäri Suomea. Liity sinäkin heihin ja lataa Allteqin mobiili työajanseuranta puhelimeen tai tablettiin.

Kiinnostaako Allteqin Mobiili työajanseuranta? Ota yhteyttä!


Tutustu myös: Tuntikirjaus, Työajanhallinta